Tack för att du kommenterar!





Våffeldagen

Alla kanske redan har fått njuta av dagens våfflor vid det här laget men jag måste ändå säga till alla att missa för guds skull inte denna möjlighet att trycka i er en hysterisk mängd av dessa från himlen skänkta godsaker. Denna dagen skapades ju faktiskt inte av vilken anledning som helst, nej nej. Vad jag vet så va det den tyske översten Günter auf Waffelschmäktel som av ren olycka gjorde denna fantastiska upptäckt och till folkets jubel så blev han hyllad världen över på just denna dagen. Så ät i ren hyllning eller bara för att det är gott, ni får bestämma själva, nu ska jag lata mig i soffan och smälta maten.
Puss o kram



Kommentarer:
Sagt av: Johan

hahahaha. Günter auf Vaffelschmäktel!

2009-03-25 @ 20:04:05

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0