Tack för att du kommenterar!





Fynd!

Gigget i Billdal igår gick bra. Publiken bestod mest av Kungsbackas politiker så det var väl bra att de fick sig ett gott skratt! Idag har jag producerat en kortfilm som vi börjar spela in på Torsdag. Kan ej medverka på inspelningen denna dag eftersom vi ska gigga i Göteborg. Så teamet får klara sig utan mig.
Var även idag på Arvos Returvaruhus i Frillesås. Alltid lika kul att åka dit. Det finns så mycket skit. Man hittar alltid nåt kul. Varför jag var där berodde på att vi behövde tre stycken exakt likadana telefoner till filmen och det visste jag att han hade.

Såhär kan det se ut i Arvos Returvaruhus.


Men jag fick även med mig en rolig rosa påskprydnad och en flaska med ett absurdt djur på. Ett måste tänkte jag! Det e ju snart påsk.



Kommentarer:
Sagt av: Jennie

hahahah ser ut som en mupp! ;)

2009-03-03 @ 15:54:44

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0