Tack för att du kommenterar!





Storstädning

Jag kom hem idag från en hård dag av arbete och märkte att min kompanjon Jerrie va i full fart med å städa lägenheten. Eftersom detta endast händer när vi får finbesök eller när tre månader har passerat så kunde jag inget annat göra än att undra varför han hade tagit till sig detta sofistikerade betéende. Jag fick svaret:
- A men fan de har ju blivit så jävla sketet här nu... En dammrotta attackerade mig ju för fan i morse! Å så kommer de en gäst också...
Jag kunde inte annat än att hålla med om att det va riktigt skitigt så jag slängde på mig städarförklädet och diskhandskarna och skred till arbetet. Nu kan jag skymta hur lägenhetens forna jag en gång såg ut. Gör en lite glad faktiskt. Ni borde pröva.
Hoppa in i skiten så hörs vi nästa gång



Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0