Tack för att du kommenterar!





Sommarkänsla

Jag vaknade i morse av att ögonen sved, men blev genast glad när jag fick veta att det var tack vare solen som hade tittat fram och gett mig den soligaste dagen hittills. Jag flyttade in i min lägenhet i oktober förrå året och tack vare det så har jag aldrig fått reda på om min balkong överhuvudtaget har någon sol alls under hela året. Men idag fick jag veta att jag kommer kunna sola och njuta av en förhoppningsvis underbar sommar och för att sprida lite mer sommarkänsla till er andra så bifogar jag lite härliga sommarbilder.
Dumpa långkalsongerna och tubsockarna så hörs vi snart igen.






Kommentarer:
Sagt av: Johan

Hahahahaha!

2009-03-18 @ 17:30:55
Sagt av: Jennie

Klart Ernst hör sommaren till! Haha

2009-03-20 @ 00:22:55

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0