Tack för att du kommenterar!





Kvällen är här!

Jag tänkte dela med mig lite om vad de är för en kväll som väntar mig. Vi har ett mycket underhålande avsnitt av "Wipeout" att titta på (programmet har faktiskt börjat redan så jag får skynda mig). till detta så ska vi käka paj och inte vilken som helst utan en sån där färdig-paj i två delar som man tillagar på en kvart utan krångel. Och om inte det var nog så har vi en påse full med godis och sist men inte minst en iskall folköl.
Slå den om ni kan. Om ni inte kan slå den så kommentera gärna vad ni tycker om programmet "Wipeout". Har man hittat en nu guldgruva bland tv-idéerna eller är detta ännu ett bottenskrap?



Kommentarer:
Sagt av: Louise

kan inte bli bättre. människor som skämmer ut sig OCH skadar sig samtidigt, det är skadeglädje på hög nivå...!

2009-03-16 @ 11:08:13
URL: http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/
Sagt av: Frida

Wipeout är riktigt kul ! Definitivt en guldgruva :P



mvh

2009-03-16 @ 11:24:31
URL: http://fwin.blogg.se/
Sagt av: m

Bästa svenska programmet som gjort hittils! :D

är helt fast :D

2009-03-19 @ 13:14:19
Sagt av: lala

ååååh! Wipeout! jag kollade också på det! Så jävla kul=)

jag skrattade så jag spräckte en liten bit av min läpp och så tappade jag dessutom rösten.. Men det var det värt! Har fortfarande ganska ont i halsen, men är ändå fett taggad tills det nya avsnittet som sänds idag :) inga sura miner här inte !

2009-03-22 @ 18:42:01

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0