Tack för att du kommenterar!





Inspelning klar

Nu är jag äntligen klar med inspelningen. Har filmat varje dag sedan i onsdags och ikväll blev vi klara. Har varit väldigt roligt men som vanligt efter inspelning är man helt utmattad. Det är en komedi vi har gjort. Arbetsnamnet är "Shit happens" och beräknas vara klar i maj. Har fått i uppgift att komponera ihop filmens themesong. Det ska bli kul. Jag funderar på att göra nåt James Bond liknande intro. Vi får se vad det blir.
På tal om det, vilken är den bästa James Bond låten? Jag tycker om  "The world is not enough" med Garbage.
Vilken gillar du?


Kommentarer:
Sagt av: Dea

Golden eye är bra!

2009-03-10 @ 20:28:32
Sagt av: Anton

Jag diggar "Die Another Day" med Madonna

2009-03-11 @ 19:47:13
Sagt av: Sarah

Live and let die

2009-03-12 @ 01:01:19
Sagt av: jonas

håller med sarah, Live and let die!

2009-03-13 @ 12:58:16
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0