Tack för att du kommenterar!





Kyckling paj

Hej alla glada!
Sitter o grejar me lite låtar osv inför mingel gigget, kan bli jävligt kul tror ja.
Idag ska jag till min mor och käka kyckling paj och kolla på hockey...
Så roligt har jag de.
Kom på en sak... Disney filmer är jävligt bra, och då menar jag dom gamla klassikerna som Djungelboken, Alladin, Snövit osv.
Men vad har hänt med  Disney? Jag tycker inte de kommer med nåt bra.
Vad tycker ni?
Och vilken är eran Disney favorit? ( av dom gamla då såklart)

Puss puss
/Martin


Kommentarer:
Sagt av: Bella

Det är inte alls kul med det animerade som är nu, det var bättre förr då det var tecknat! Skönare färger & mer detaljer :P Lejonkungen, lätt bäst :D

2009-03-19 @ 13:56:12
URL: http://martyn.blogg.se/
Sagt av: Sarah

Sjönheten och odjuret är fin!

2009-03-19 @ 14:09:09
Sagt av: Johan

dom har ju inte gjort någon ny tecknad sen Kogänget men d kommer visst 2 stycken nya snart varav en har samma manusförfattare som Aladdin och Lilla sjöjungfrun bla.

2009-03-19 @ 20:09:39
URL: http://estetnollorna.blogg.se/
Sagt av: Trafiktrollet

Alladin, Robin Hood, Lejonkungen och Djungelboken är favoriterna, men de har gjort så många bra filmer! Jag syftar på de äldre filmerna och inte de animerade.

2009-03-19 @ 21:02:16
Sagt av: Sara

Jag tycker att de nya filmerna är bra med. De e ju inte likadana men jag gillar förändring med. Wall-E är min absoluta favorit just nu!

2009-03-20 @ 00:01:27
URL: http://nattstad.se/__saara
Sagt av: Maria

Wall E är ju inte en Disney film. Det är en Pixar film. Det var bättre förr som man säger...

2009-03-20 @ 00:20:29
Sagt av: Miss X Jung

Jag håller med, disney va bättre förr ^^ Åh, jag älskar aristo cats o lejon kungen <3

2009-03-23 @ 01:49:50
URL: http://asianhit.blogg.se/
Sagt av: Lisa

Wall-E är av både disney och pixar. Den är jätte mysig!

2009-03-30 @ 19:44:56
Sagt av: naturnörden

alladin,skönheten och odjuret,lejonkungen det är ju helt omöjligt att veta vilken som är bäst men du har helt rätt i att de flesta av 2000 talets disneyfilmer varit urkassa disneymagin har helt klart försvunnit härligt att tramsgänget visar lite disneynostalgi här och där med ny text till aladdin och en massa kända filmfraser i efter plugget MER SÅNT XD

2009-05-17 @ 19:26:57

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0