Tack för att du kommenterar!





Häst 5

Jag tänkte bjuda bå fler än en bild den här gången eftersom jag hittade så många av just den här sortens bilder. Det vi nu vilar våra ögon på är tre hästar i närbild. Ytterligare humoristiska vinklar på hästar trodde jag inte fanns men dessa tycker jag kan bevisa motsatsen. Jag vet inte om det är så att fotograferna har velat ta bilderna så nära eller om hästarna helt enkelt har överumplat fotografera med att komma närmre under tiden som det för dem att få upp sina kameror och fota de dem nu ville fota. Resultatet är i vilket fall mycket roligt. Mycket nöje!







På återseende!


Kommentarer:
Sagt av: jag

haha häst bilder! <3

2009-03-04 @ 19:34:17
Sagt av: Jim

Hahahaha! Klart bästa bilderna!

2009-03-04 @ 20:48:13
Sagt av: svansen

Fan vad bra, då vet jag=)

2009-03-05 @ 22:22:24
URL: http://svansens.se

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0