Tack för att du kommenterar!





En måndag

Hej hej!

Idag är det Måndag... en solig, ganska varm Måndag som skulle visa sig inte bli som den brukar.
Det började med att Philip satt på kontoret när jag kom dit... Konstigt tänkte ja, han pluggar ju i Falkenberg...
tänkte inte mer på det utan satte mig ner och gick igenom dagordningen.
Helt plötsligt, som taget ur luften utbrister Philip något, han pratade med ord... sådär som männniskor gör.
 Han sa att han skulle in till Göteborg och provläsa för en film, jasså du tänkte jag och kavlade ut degen.
När vi kom in till Gbg gick vi en stros på Linné, gick in på ett fik och läste Metro.
Philip sa
- Jag måste ha något sött
okej tänkte jag och stängde av gräsklipparen. Vi gick in på Hemköp och köpte choklad.
Sen var det dags.
- Är vi rätt nu? frågade jag Philip.
- ja! svarade han.
Okej tänkte jag och bonade om golvet.
När det var dags för Philip att gå in satte ja mig på en stol och vips var han klar, det var dom snabbaste 20 min jag varit med om, hästar och majonäs tänkte ja... och så gick vi.
Nu sitter jag kontoret och bloggar om när Philip och jag var i gbg...
Ost! tänkte ja, så var ja klar.

puss
/ Martin


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Hahaha! lycka till då.

2009-03-23 @ 17:28:46

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0