Tack för att du kommenterar!





Premiär över

Känns bra. Jag hade tre nummer i föreställningen igår och dom tyckte jag gick bra. Fast i efterhand har jag fått höra att ljudet hade krånglat. Men det kan jag inte göra nåt åt. Bra resopns att få från publiken eftersom man inte riktigt vet hur allt ska gå när vi repat tillsammans. Jättekul att göra något ihop med både Claes Eriksson och Henrik Dorsin. Dom två är så förbannat bra tillsammans. Efter föreställningen var vi på efterfesten men vi drog bara efter bågon timme för att min kusin Thomas fyllde år. Så vi och min andra kusin Jim gick ut och hade en fin kväll. Nu är det bara två föreställningar kvar. Onsdag och Torsdag. Idag har jag bestämt att inte göra någonting. Ett bra beslut!

För övrigt tycker jag mina kollegor bloggar bra.
Seciellt det här "test"-inlägget nedan.


Kommentarer:
Sagt av: Maria

Hoppas allt gick bra.

2009-06-02 @ 13:22:45
Sagt av: Signe

Jag såg dig, Jonatan, igår på "En strut karameller" du var ju grymt bra! Gillade Viking extremt mycket, måste tyvärr tillägga att min mamma trodde det var Johan Ulveson som hade framfört den, men får väll tillägga att hon inte har sån bra syn och har väll inte lika stor koll på dem yngre, som jag har.

Nä hoppas tramsgänget kommer till Stockholm nån dag så man kan få se er live, nu har jag ju kollat upp er lite på youtube och ni verkar väldigt roliga!

2009-06-05 @ 09:03:31
URL: http://rooosie.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0