Tack för att du kommenterar!





Musikvideoinspelning


Vi spelar in en ny musikvideo nu på Söndag på nattklubben Mingel i Kungsbacka.
Tiden är 17.00 och vi söker en hel del statister! Nu har ni en chans att medverka i Tramsgängets fetaste produktion någonsin. Det kommer bli sommarens hetaste musikvideo som lanseras tillsammans med deras första singelsläpp.
Ta med ett gott humor och bra sving i dojjan för det kommer bli ett hejdundrans ös!

VI SÖKER:
Tjejer: 16-25 år.
Klädsel: Festsnygg, gärna ljusa kläder. Era snyggaste plagg helt enkelt!
Men tjejer tänk på att inte anlända med allt för höga klackar, då det kommer dansas en hel del.
Ta med extra skor isåfall.

Killar: 17-26 år.
Klädsel: Stekarklädsel, skjorta, backslick och smycken. Gärna flashig klocka!

Inspelningen tar max tre timmar.
Tid: 17.00-20.00
Mer info eller frågor: Maila [email protected]

Vi är asladdade, hoppas ni med är det! Ses på Söndag!


Kommentarer:
Sagt av: anna

Coolt! Va roligt jag kommer. ska ta med mig så många vänner jag kan;)

2009-06-16 @ 22:47:42
Sagt av: Jennie

Låter himla skoj! Jag ska se om jag kan..

2009-06-17 @ 00:02:53
Sagt av: Pida

Fan jag kan ej va med :[ Men skitskojj att ni ska gö eb by musikvideo! :D

2009-06-17 @ 12:10:06
Sagt av: Linda - Livet är rosa!

Wiho, jag och Julie kommer :D.

2009-06-20 @ 14:48:05
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0