Tack för att du kommenterar!





Inspelningsdag 2

Vi är klara med nya videon! TACK alla statister! Känns helt sjukt gött. Helt plötsligt är man klar. Från det ena till det andra. Synd bara att inte så mycket fok som vi hade hoppats på dök upp. Vi hoppades på att fler av  våra närmaste kompisar kunde hälpa till och stötta oss men dom hade säkert mycket bättre för sig, typ städa garderoben eller nåt, vad vet jag. Typ John Ahlberg, alla vill ju ser mer av honom... Men men. 
Allt blev klockers och videon kommer ganska snart!
Ha det fint!


Kommentarer:
Sagt av: Pida

Jag kunde ej komma, jag är 14.. :]

2009-06-23 @ 18:44:55
Sagt av: Linda - Livet är rosa!

Tack själva för att vi fick vara med, det var bara roligt :D.

2009-06-23 @ 20:19:04
URL: http://peassyster.blogg.se/
Sagt av: Jennie

Jag vill se videon;)

2009-06-23 @ 23:25:16

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0