Tack för att du kommenterar!





Haru Påtår? (Harry Potter)

Det är mycket nu. Vi finslipar på föreställningen som vi ska ha smygpremiär på nu på onsdag. Vilket är en hel del jobb. Utöver det ska jag sammanställa min senaste film som jag spelade in i maj och översätta Syskonsommar till engelska. Och på allt detta singelsläppet på den där jävla Dunkadunkalåten. Tur att folk är hjälpsamma och hjälper till när det behövs. 

Jag har helt plötsligt blivit besatt av Harry Potter filmerna. Jag har aldrig sett de innan, bara den första men nu när jag förstog att den senaste filmen är väldigt mörk och att tyngden ligger i karaktärerna och inte i datoreffekterna blev jag intresserad. Så jag håller på att plöja alla fem filmerna bara för att kunna se sexan. Ikväll blir det film nummer tre.

Tjong!


Kommentarer:
Sagt av: Pida

Harry Potter är bäst !! :D Har läst alla böckerna ska se 6an en gång till haha :P

2009-07-21 @ 20:57:00
Sagt av: Mysan

Har du aldrig sett dom innan? :O skandal!

haha om du inte har läst böckerna måste du göra de me! annars kmr du inte fatta mkt i 6ans film :'D

ÄLSKA HARRY POTTER! :D

2009-07-22 @ 22:40:39
Sagt av: Sofie

grattis och välkommen! :)

ey guys guys, why the long fieces ;P

2009-07-31 @ 21:46:22
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0