Tack för att du kommenterar!





Uppdatering

Eftersom mina Tramskompisar har bättre saker för sig än att tänka på bloggen får väl jag peta in ett inlägg mitt i semestern.
Just nu är jag i Köpenhamn på ett hotell som är väldigt centralt. Det är kul, ska snart käka på en resturang som verkar mycket spännande. Idag har jag köpt lite kläder och nya solbrillor. Det är GAY-festival i stan som man blir påminnd om vart man går. Roligt och mycket folk överallt. Hopas allt är bra med er!
Grafitti kulturen är på topp i Köpenhamn

Jag vill svara Anna som kommenterade det föregående inlägget.
Jag är hemskt ledsen om jag på något sätt förstört eran resa. Min för hoppning var mer att förströ er! :)
Jag hoppas att ni hade roligt åt föreställningen i alla fall. Ofta händer det när man stått på scen en längre tid att man blir lite trött efteråt och då händer det att man ibland blir lite kort i ton. Men om jag hade vetat att ni hade rest så långt för att titta på oss hade ni självklart fått sitta med oss efter föreställningen så hade jag bjudit på käk. Jag uppvaktakde alla som kom fram till mig efteråt och om jag var lite för snabb med dig så vill jag försöka gottgöra det på något sätt.
/En tråkig tyst Trams-medlem

P.S.
Som ni kanske fattar blir det inget Eftersnack Skansen ikväll eftersom alla är på olika håll. 



Kommentarer:
Sagt av: Anna

Det är lugnt Jonatan! Jag förstår dig.

Förlåt om jag var hård i min ''kommentars ton'', det var väldigt snällt av dig att be om ursäkt och dedikera en liten rad till en... ja, främmande norrlänning som jag ;).

Min vän lät säkerligen dra med mig på fler trams så det kommer nog en chans ;) haha.

Ha det kung!

2009-07-28 @ 21:08:55
Sagt av: Anna

Att gottgör asså, inget snusk :O.....

+ ursäkta diverse stavfel. Jag har tillfällig dyslexi..

2009-07-28 @ 21:10:07
Sagt av: Pida

Jag va i danmark Också!! :D

2009-07-30 @ 20:07:40

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0