Tack för att du kommenterar!





Tack för igår!

Det var en otroligt lyckad smygpremiär igår. Tack alla som kom och beskådade detta mästerverk. Den enda som inte ville att det skulle bli en lyckad kväll måste vara Gud. Han hade bestämt att det skulle regna under föreställningen. Ett väder som vi inte hade beställt. Eftersom vi spelade utomhus. Martin har två repliker i föreställningen som passade bra in på vädret. "Tyst, prata inte om väder för då kommer det bara börja regna" och "Det här är ett bevis på att det inte finns någon Gud"...
Vilket gjorde replikerna dubbelt så roliga. Martin gjorde ett superjobb som dansbandet "The Klinkerz" frontman och satte den nyskrivna balladen "Point of no return" perfekt. Markus tajming är alltid lysande, alltid lika svårt att spela mot honom och Philip överraskar varje gång. Fantastiskt kul! NIklas Jönsson, en komisk talang från Lund hade vi med i ensemblen som bandets manager och han är som skriven för den rollen. Jätteroligt att han var med. 
Publiken skötte sig bra, skrattade på rätt ställen och även på ställen vi inte hade räknat med.

En radiointervju med mig kan man lyssna på här:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1862283&BroadcastDate=&IsBlock=
NIklas Jönsson med The Klinkerz. Foto: Birgitta Tingdal

Den riktiga premiärendansbandskomedin (som inte har fått något namn än) är i Oktober på Kungsbacka Teater. Vi ses igen då!

Nu tar jag semester så här kommer ja inte skriva på ett tag.
Peace, love and Playstation!


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Önskar jag hade vart där... Får komma i oktober istället! Ha en fin semester. Det är du värd. ;)

2009-07-23 @ 21:31:27
Sagt av: - H*

- sounds fun !

2009-07-23 @ 21:32:14
URL: http://finest.se/hodamerei
Sagt av: emma

haha härlig bild

2009-07-23 @ 21:35:32
Sagt av: Dahla

Ja de va synd på vädret men ni var väldigt bra, tack för en rolig kväll pojkar!

2009-07-24 @ 12:38:17
Sagt av: mm

En vän till mig påpekade nyss att det inte finns några dansband med ett "The" i titeln, men jaja så kan d gå :P

2009-07-25 @ 00:08:32
Sagt av: ★ ROXTAH ★

Ni är alltid bra!



* Är du Modebloggare, har en mammablogg eller vilken blogg som helst? Stor eller liten blogg är välkomna att höra av sig till oss på ROXTAH.







Maila oss via [email protected] och berätta lite om dig och länka till din blogg. Vi återkommer eventuellt till dig med ett samarbete som innebär att du gör våran butik synlig på din blogg. Eventuell sponsring för tävlingar med mera. Ett personligt erbjudande till DIG där DU alltid kan få 15% billigare på hela ROXTAH sortimentet. Kan inte kombineras med andra erbjudanden samt rabatter.



Vi kommer få in modeplagg såsom skor, kläder och mycket mycket mer!



Vi på ROXTAH ser fram emot att höra från dig.

2009-07-27 @ 19:52:03
URL: http://roxtah.blogg.se/
Sagt av: Anna som är lite besviken

Hej Jonatan!

Jag blev medtvingad på er smygpremiär av en av mina bästa kompisar, eftersom att jag har tvingat med henne på massa roligheter så kände jag mig tvungen att tacka ja då hon bad mig följa med för att se er framträda, speciellt eftersom hon är ett stort fan! Så vi började våran bilresa från Örnsköldsvik (Norrland) och den tog ju sin tid men tillslut kom dagen då vi skulle se er.



Det var över min förväntan och jag var tvungen att gå fram och säga att jag tyckte ni var bra och kanske köpa en dvd. När jag kom fram och gav dig en komplimang så tycker jag att du var väldigt kort! FY SKÄMS, efter det kändes resan (enligt mig) väldigt ovärd. Kan man inte åtminstone få höra ett ''kul att du kom''? Tänk på det tills nästa gång.

2009-07-27 @ 21:32:25
Sagt av: Anonym

Hallå, vart är uppdateringen? :o :)

2009-07-28 @ 19:02:37

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0