Tack för att du kommenterar!





Helgen

Helgen tillbringades på Markus föräldrars landställe i Ljungskile. Tanken var att samla oss i lugnet och skriva manus, komma på nya idéer till nya produktioner och mest bara ha det gött. Bland annat skulle manuset till våran nya föreställning finslipas och några låtar blev påkommna. Så det var en skön helg. Och jag råkade skrämma skiten ur Philip när han stod ute och pissade igår natt. Jag har aldrig sett någon bli så rädd. Det var hur kul som helst. Precis hemkommen och ska jobba lite mer. Sedan kanske bio. Vem vet.


Kommentarer:
Sagt av: emma härnqvist/perfektion

POJKAR - finns låten att köpa som singetl alternativt "ladda" ner? ;)

2009-07-12 @ 20:43:56
URL: http://perfektion.blogg.se/
Sagt av: Pida

Haha fan va kul stackart Philip :P

2009-07-12 @ 23:46:57
Sagt av: Annica

Fantastisk låt ni har gjort. Den går varm här hemma!

2009-07-13 @ 00:46:20
Sagt av: emma härnqvist/perfektion

Okej, man tackar. Förbaskat att jag har iphone då.



Kul att det går så bra.



Och ja just det.. Har endel buskisbilder sen Sannas födelsedag i kameran. Haha!

2009-07-13 @ 20:06:57
URL: http://perfektion.blogg.se/
Sagt av: emma härnqvist/perfektion

Jo jo men jag tänkte mer på de där om att fixa den som ringsignal. Då måste jag först köpa singeln, sen konvertera den.. Och SEN lägga in dne i iphone för att kunna använda den som ringsignal. Varför göra de enkelt när man kan göra de svårt liksom?



Absolut, ska kolla efter bilderna!

2009-07-13 @ 20:28:20
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0