Tack för att du kommenterar!





Häst 8

Jag och Jonatan har nu under en tid forskat intensivt kring en av jordens mest märkliga skapelser... Hästen!
Så nu har jag tagit mina lurviga och gått till botten av alla mysterium kring dessa hästar som så stillsamt vandrar på vår jord. Jag har begett mig till de djupaste skogarna nära ett område som av lokalbefolkningen kallas för "Tvärred". Där har jag träffa både folk och hästar men mest märkbart av allt är att jag inte har träffat vilka hästar som helst, nej nej. Här har jag stått öga mot öga med två av hästvärldens allra minsta skapelser. Jag har valt att dokumentera detta och bjuder på ett filmklipp från min upplevelse av dessa fantastiska varelser.

Naturens mirakel:



Kommentarer:
Sagt av: Hannes

Hahahaha! Så jävla skön.

2009-07-16 @ 18:43:52
Sagt av: Pida

Haha skitsöt häst! :D Har en häst själv fast han är lite större... ;P

2009-07-16 @ 19:19:25
Sagt av: Mims

Oh jag tror jag dör sån söt liten en!

2009-07-19 @ 00:36:02
URL: http://ellierim.blogg.se/
Sagt av: Master Yoda

På bilden ser vi en liten häscht och en sjukt nöjd kille!

2009-07-20 @ 15:44:41
Sagt av: Jane Långben

Sötaste killarna på jorden

(K)

2009-07-21 @ 21:00:25
Sagt av: smart

Hej Jonathan och Marcus! Snacka om jag blev överraskad när jag var inne på bloggen och fick se ert hästreportage från Tvärred. Hur fasen letade ni upp Lis T och hennes hästar? Eller håller ni på och lär er westernridning?

Martin Stenberg

2009-07-23 @ 13:37:12

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0