Tack för att du kommenterar!





NR 1

Hej hej! Kul att det är många som tittar in på våran blogg nu när det händer en del! Om det är några nytillkomna läsare kan jag tipsa er om att kolla in mina fredagsmys "Martins Fredagsmys" (längst upp till höger på bloggen), en följetång vi hade här för ett tag sen.
Vill passa på att tacka alla som hjälper oss att få ut våran sommarplågsparodi. Nu är Dunkadunkalåt det mest sedda klippet på Aftonbladet.se. Det är kul!

Aftonbladet.se:
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=30241

Puss puss
/Martin


Kommentarer:
Sagt av: Karin

Snyggt! Här går låten varm ska ni veta!

2009-07-03 @ 16:16:24
Sagt av: Jennie

Grattis!

2009-07-03 @ 19:59:23
Sagt av: Linda - Livet är rosa!

Visade den för mina norska släktningar när jag var och hälsade på dem i Norge, enligt dem är det en porrfilm, haha.

2009-07-05 @ 12:43:20
URL: http://peassyster.blogg.se/
Sagt av: lovisa

jag ville bara säga att jag har kollat på över 145 klipp med er. och då har jag också sett alla martins fredagsmysklipp! under två dagar, TVÅ DAGAR!

ni är balla som fan!

hur mycket kostar en tramst-shirt?



du och jonatan är söta, men inte markus. inge illa menat, men han ser lite ut som cpsimon, så honom kan jag inte säga är söt. kanske liiiiiiite :O!!!

aja... ni är tokcoola!!

salut krut!

2009-08-05 @ 17:54:38

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0