Tack för att du kommenterar!





Roligt rep

Hittade den här filmen som jag helt hade glömt bort. Det är från i våras då vi skulle repa ett nummer inför ett gigg. Fader Abraham eller Farbror Abraham, vi kunde inte enas om vad låten egentligen heter. Vi skulle repa detta nummer som vi trodde va helt självklart men det va svårare än vad man kan tro. Och jag vet inte vad som är så kul med den här filmen. Men jag skrattar varje gång jag ser den.
Och jag har ingen aning om varför vi har röda näsor...
 


Kommentarer:
Sagt av: Trafiktrollet

Jag tycker att Philip är väldigt rolig i den här videon.

2009-01-28 @ 23:58:52
Sagt av: millan

HAHA den är la bara för goo

2009-01-29 @ 18:05:03
Sagt av: Sofie

Haha, kan inte sluta skratta!

2009-02-07 @ 11:07:26

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0