Tack för att du kommenterar!





Parneviks Gubbröra


Igår var vi på Göteborgspremiären utav Parneviks GubbröraLorensbergsteatern.
En väldigt trevlig föreställning. För dom som inte vet vem Bosse Parnevik är så kan jag berätta att han är imitatör och komiker. Han har showat i 50 år och gör nu sin absolut sista scenföreställning som ska summera hans liv. Det blev en väldans massa gubbar under kvällen. Många som jag inte visste vilka de var men även många som jag kände igen. Och kul var det. Speciellt när han busringer Jerrie Williams och ber honom sjunga en låt om hundar. Det var intressant att lära känna honom som sig själv samtidigt som han berättade om sitt liv och sina gubbar. Ibland är det offatbart hur lik han är den han ska immitera. Efter föreställningen följde mingel och efterfest. En kul tillställning med många roliga människor.
Här tillsammans med Robert Gustavsson i Guben i Låddan:
 
Föreställningen spelas tre veckor till. Har du lust och tid, tveka inte!


Kommentarer:
Sagt av: Anonym

Haha den sketchen är en klassiker! Min familj har en massa grejer därifrån som internskämt.

2009-02-01 @ 22:14:38
Sagt av: Johan

Den här är sjukt kul!

2009-02-01 @ 22:49:47

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0