Tack för att du kommenterar!





Meddelande från Grimberg!

Jag tänkte damma av mitt ganska inaktiva bloggande med en liten insändare om vad vi håller på med just nu. Idag drog vi till Göteborg där våran gode vän Birgitta Olsson hade anordnat ett mingel party för alla som är delaktiga i rörelsen "Film i Halland". Hon hade hyrt ett ställe som hette "Village" (och något mer fast på franska tror jag) där det bjöds på snittar och snask... Och dryck såklart. Hon ville med denna lilla manifestation göra alla medvetna om att det går bra för just "Film i Halland" och dess anhängare. I Göteborgs filmfestival så va det nämnligen ett flertal filmer som visades och som kom just från Halland och detta kunde såklart inte få gå obemärkt utan va vär sitt egna lilla kalas.

Jag, Jonatan och Martin förgyllde tillvaron med våran närvaro och stämningen va på topp och efter 45 minuter av minglande tyckte jag och Martin att... Ja, de kanske e dags å tänka på refrängen.
Så vi åkte hem igen.

Nog om det för nytt från oss är att vi jobbar hårt just nu på försäljningen av våra produkter. Vi jobbar med att få ut våra verk lite mer och snart så ska ni kunna finna våra filmer och dylikt i affärer och på internet. Ni kommer få reda på mer om hur det går med det senare.

Jag märker att jag missar handbollen nu när jag sitter och skriver men... jaja, resultat kan man kolla senare. Fast vad tror ni?  Hur kommer det gå för våra svenska hjältar?
Only time will tell (som William Tell skulle ha sagt)

Ha de gött nu så ses vi snart igen!


Kommentarer:
Sagt av: Johan

hehehe snygg ordvits.

2009-01-28 @ 01:11:35
Sagt av: Ruff

Kan man köpa ett par av era dvd:er såhär över internet annars?

2009-01-28 @ 08:33:42
URL: http://jensuno.blogspot.com
Sagt av: Tramsgänget

Hej hej.

O ja, inköp av våra produkter på nätet är fullt möjligt. Kontakta bara [email protected] så löser vi det därifrån.

MVH: Tramsgänget

2009-01-28 @ 10:39:27

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0