Tack för att du kommenterar!





Kul filmscen

En scen från filmen Stockholmsnatt har fastnat på min hjärna. Det kan vara den roligaste scenen som gjorts. Scenen har ingen betydelse för filmens handling förutom att publiken ska få reda på att Paolo Roberto är lite småförtjust i en tjej! Otroligt överspel och otroligt övertydligt! Klart kul! Sen hur regissören valt att placera skådisarna är ju en fråga i sig.

- Hallå Kasper!
- Tjena!
- Hur e re?
- Äh, de e lunch!
- Härligt
- Phap!

- Öh, ett stycke värsting!
- Millan?
- Ja.
- Äh, hon går i trean.
- Nått å bita i.
- Glöm de, det e ingenting som du har nån chans på.
- Får väl se...
- Mmmhhmmm.



Kommentarer:
Sagt av: Trafiktrollet

Gu vad rolig scen! jag skrattar!

2009-01-24 @ 19:00:59
Sagt av: Anonym

haha :)

2009-01-25 @ 14:30:03
Sagt av: beny

hahaha, galet bra

2009-01-26 @ 00:45:29
Sagt av: Bella

Hahahaha, jag älskar Stockholmsnatt

2009-01-26 @ 11:39:05
URL: http://martyn.blogg.se/
Sagt av: Jo to the han

Haha jag har den här filmen på dvd. Väntar dock fortfarande på Nattbuss 804.

2009-01-26 @ 18:59:57
URL: http://rockydennis.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0