Tack för att du kommenterar!





Han i Trams

John Ahlberg ringde mig mitt i natten efter att han hade varit på krogen och utbrast följande:
- Jonatan, det hände en så sjukt cool grej på krogen idag.
- Okej, vadå?
- Det va som en sån grej som bara händer i filmer...
- Vilken film då?
- Typ romantiska komedier.
- Okej.
- Jo, ja va på krogen.
- Ja, du sa det.
- Ja precis, å då kom det fram två tjejer till mig och sa "E de inte du som är med i Trams?"
- Okej.
- Å ja ba nej det är inte jag, ni måste ha förväxlat mig med nån annan. Å sen fortsatte dom "Jo det är visst du, du är visst med i Trams"
- Okej.
- Ja, dom fortsatte i typ tio minuter och jag sa nej helatiden, för jag ville vara lite wild and crazy. Till slut kom dom på vad jag hette, "Jo, det är visst du, nu vet jag vad du heter, de e du han Christoffer Björklund"
- Hahahaha!
- Och jag sa "Ja, det är jag, det stämmer", sedan skrattade jag i två timmar.
- Ja, det var lite kul... Och det här menar du bara händer i romantiska komedier?
- Ja... Typ.

Noterbart är att John blev förväxlad med Christoffer Björklund, båda två har medverkat i Tramsgängets produktioner.
För övrigt har jag själv noterat att folk oftast väljer frasen "Han i Trams"... Och inte Tramsgänget.
Folk har glömt bort vad vi heter :(


Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Hahaha! Skäms för att de inte vet vad ni heter!

2009-01-13 @ 00:27:06
Sagt av: Ruff

Dags att ni agerar lite utanför Kungsbacka tycker jag, så att vi i övriga Sverige kan få se er lite. Revy-SM tillexempel, då hade ju andra en chans att upptäcka er (jag, bland annat) men det var ju bara en gång. Ut och turnera!

2009-01-13 @ 00:50:54
URL: http://jensuno.blogspot.com
Sagt av: Trafiktrollet

Bara så ni vet så kallar min teaterlärare er för Tramsgänget.

Han hälsar föresten! Han som hälsar är Krister, han som vann i RevySM för bästa monolog.

2009-01-13 @ 14:52:27
Sagt av: Maria

Hahahahahahahaha, synd för john ;)

2009-01-13 @ 16:42:43
Sagt av: nettan

hhahaha! fasen va kul! john och christoffer e ju inte ens lika. dålig stil att dom inte kan era namn!

2009-01-13 @ 20:26:00
Sagt av: Sofie

Hahahaa, ehm okej =P

2009-02-07 @ 11:17:48
Sagt av: milla

Men det är klart man vet:P Jonatan blom-ramel, Martin och markus

2009-03-12 @ 22:04:37

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0