Tack för att du kommenterar!





Blorkums modehörna 2

Frågan alla ställer sig så här till vårpremiären är:
När kommer det bli modernt med cape? Och har det nånsin varit modernt med cape?
Om jag får gissa tror jag att våren för med sig capen in i våra hjärtan. Stilar som kommer att stcka ut är retro emo, clockwork fetish och ägglikörsvitt i ciden.
"Cape is the new palestinasjal" om Tramsgängets modeexperter få tro sitt.
Och det får dom.

Stålmannen, Batman, Darth Vader och Darkwing Duck, alla har ju den där fladdrande vingen i ryggen som bara glänser med sin medmänslighet. Alla borde glänsa!

Så ut och skaffa cape! Innan alla andra gör det!


Kommentarer:
Sagt av: Linda

Cape.. tja varför inte! :o)

2009-01-23 @ 13:25:10
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Sagt av: Lowe

Måste säga att jag blir lite fundersam när jag ser att du får med Darth Vader och ordet Medmänsklighet i samma mening. Det var ju först när han dog och skippade cape:n som han blev lite småsnäll ^^peace

2009-01-23 @ 14:40:00

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0