Tack för att du kommenterar!





Appropå

Appropå Jonatans inlägg om "Han i Trams".
När jag tänker på det finns det fler roliga namn vi har kallats för. På en klubb i Göteborg kom det fram en kille till mig och visste vart han hade sett mig men kunde inte få fram namnet. "Jo, just det... FLAMSGÄNGET! Ni är så jävla bra!"

En annan gång på en sen efterfest också i Göteborg sa en tjej "Jo, men jag vet vilka ni är, jag har sett era filmer, vänta... Jo, just det... SPRATT! Spratt-gänget, Ni är så jävla bra!"

Detta tycker vi bara är roligt, men vi har svårt att förstå att det är så svårt att komma ihåg vårat namn.
Frågan är om det är så svårt att komma ihåg Trams? Eller om det är bara det man kommer ihåg och glömmer helt av "gänget"-delen?

Men det värmer. Kalla oss vad ni vill, bara vi får ha våra personliga namn kvar.
Markus Grimberg har funkat helt okej.
Även Martin Bertilsson.
Men Jonatan har ständiga problem med sitt namn. Jonathan, Jonathan Blom Rammel, Jonatan Bloom Ramel, Jonathan Blom Ramél, Jonatan Blom Ranel, Jonatan Blom Lamell... Men det får dom jobba på.

Nu när jag tänker efter kanske vi alla ska byta namn för att förenkla det hela.
Alla tre skulle kunna heta Mikael Svensson? Det är ju ett enkelt namn. Vad tror ni?



Kommentarer:
Sagt av: Ruff

Men Ramel borde väl inte vara så svårt att komma ihåg för alla som inte bott hela sitt liv i en garderob (alt. är född under senaste året)

2009-01-13 @ 19:23:48
URL: http://jensuno.blogspot.com
Sagt av: nettan

håller helt med ruff....stavningen på jonatan är ju ine så mycket att bry sig om? alla jonatan stavar ju olika....

2009-01-13 @ 20:34:05
Sagt av: anna

Ni kanske ska byta namn till Flamsgänget? Som en nystart! Älskar eran Dunkadunkalåt! Den går varm.

2009-01-14 @ 00:38:55
Sagt av: Sofia

Jag tycker ni ska döpa om er till Anders Andersson. Väldigt lätt att komma ihåg!

2009-01-14 @ 15:11:43
Sagt av: sutnop

Jonatan Blom Lamer

2009-01-17 @ 23:25:59

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0