Tack för att du kommenterar!





It's a wrap!

Inspelningen klar! Har varit uppe i ottan flera dagar i sträck och lagt mig för sent varje kväll. Men nu är filmen färdiginspelad. Det har varit en lång kall, blöt men rolig inspelning. Idag filmade vi på Tjolöholms slott och på Halmstads flygplats. Det var roligt. Men som sagt kallt. Nu ska jag ta igen mig en stund och ikväll väntar wraping-party.
Men inte för länge för mig för imorgon ska jag upp 08.30 och producera ett annat projekt. Mors!

Halmstads flygplats.



Kommentarer:
Sagt av: Jennie

Där har jag vart! :)

2009-02-12 @ 14:42:26

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0