Tack för att du kommenterar!





Dirt

Jag är inte så mycket för böcker. Kanske för att jag tycker att jag har svårt att fastna i dem. Eller för att när vi i högstadet lånade böcker som "Berts ytterligare betraktelser" bara för att den var lättläst. Vad är det för titel förästen? Berts ytterligare betraktelser?
I alla fall, så fort det var läsdags i skolan frågade vi alltid om vi fick gå ut och läsa och oftast fick vi det. Men ibland kunde det hända att läraren kom ut för att titta till oss. Då fann hon oss liggande sovandes med boken som huvudkudde.
"Har ni ögon i nacken?" frågande hon skämtsamt.
"Ja, ser du inte det?" svarade vi mer skämtsamt.

Jag läser i alla fall nu "The Dirt". En biografi om rockbandet Mötley crüe och deras vilda år på scenen. Det tar 100 sidor innan man kommer in i den boken men när man väl är där är det väldigt kul. Och det är väl just dom där 100 sidorna man behöver läsa för att komma in i en bok. Om ni gillar rock, sprit, brudar, knark och pundande nervvrak tycker jag ni ska läsa den. Annars tycker jag ni ska låta bli.


Kommentarer:
Sagt av: Trafiktrollet

Den boken är sjuk, men bra! Så många bekännelser i en och samma bok från ett så populärt och skandalstämplat band. Det gillar vi!

2009-02-24 @ 17:14:20
Sagt av: Anonym

Niel Strauss är en mycket bra författare.

2009-02-24 @ 18:03:38
URL: http://rockydennis.blogspot.com
Sagt av: Jessica

ha va roligt. jag la för inte länge sedan upp tramsgänget (youtube klipp) på min blogg för att jag tycker låten är super.



(dunkadunkalåten)

2009-02-25 @ 06:15:37
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Sagt av: Agne

Diggar du Dirt bör du ge dig på the heroin diaries också. Ett litet tips bara!

2009-02-27 @ 17:36:01

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0