Tack för att du kommenterar!





Vit jul?

Jaha ja, nu ska de komma hur mycket snö som helst bara för de!
Det finns ju ingen anledning att de ska snöa här, vi har ju inga backar!
Okej de kanske e fint å mysigt när det snöar men ja tycker ändå att det inte är en tillräklig anledning.
Sen är det ju även så att snö och kyla går hand i hand och jag gillar mer värme, om jag vill åka snowboard är det mitt val och då åker JAG till snö och kyla  istället för att det ska komma hit!
Så, nu har jag beklagat mig lite, de va skönt.
Annars då? snart julafton eller?
Det bästa med julen och julafton är maten!
Eller vad tycker ni? Ja menar det är ju ett helt buffé bord med allt möjligt gott som bar står o väntar på at bli uppätet!

Vi är fullt medvetna om att vi bloggar fruktansvärt dåligt just nu, men vi tänkte kompensera detta på julafton med något lite extra!

Puss o kram


Kommentarer:
Sagt av: Pida

Haha nej.. det är ju sant att det är lite tråkigt med snö när man inte kan åka skider... Och värme är ju klart bättre! Julafton snart ja det ska bli väldigt mysigt! :D Men maten är ju go' de första gångerna men efter ett tag så blir det ju bara... ja, för mycke ;) KRAM

2009-12-22 @ 13:33:31
Sagt av: Ellen

Tycker samma som min bästis Pida,, Är trött på kylan, men snö är ju alltid roligt när man kan åka skidor och ha kul :]

Julafton är alltid kul, har inte tröttnat än haha :D

KRAM

2009-12-22 @ 17:19:36
Sagt av: LINDAVIOLA

Joho, det finns visst backar. Min fyraåriga lillebror visade mig en jätte läskig backe vid st. gertruds kyra (eller hur man nu skriver det). Fast de kan vara jag som är mesig också. Men kul va den!



Förresten, grattis på namnsdagen till Jonatan =).

2009-12-22 @ 17:30:14
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Sagt av: Sofia

JAG ÄLSKAR SNÖ!!! för att jag har en jättelång backe hemma hos mej (h)

men bt äe lite väl kallt me snö :/ jag äe SKITFÖRKYLD :O



GLAD JUL!! kram

2009-12-22 @ 18:35:03
Sagt av: annA

ja maten och framförallt Godiset är det bästa på julen! :D

2009-12-23 @ 19:06:07
URL: http://baklangesanna.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0