Tack för att du kommenterar!





Tillbaka igen

Slut på semestern. En kort sådan. Men det var skönt. Nu väntar en hektisk vecka för oss. Imorgon ska jag peta in engelska subtitles till kortfilmen Syskonsommar som ska visas på en filmfestival i Polen snart. Den engelska översättningen är gjord av Niklas Jönsson och är väldigt rolig. Tack Niklas! Sedan ska jag sitta några timmar i studion med en låt och sedan repetera inför ett gigg på måndag. Tisdag åker vi till Stockholm en kortis och på onsdag till Luleå. Långt bort åt helvete för att med verka i årets upplaga av Revy SM. Där befinner vi oss resten av helgen. Det kommer säkert att bli roligt.

Tycker ni att vi ska göra videodagbok eller sända live från Piteå?
Kommentera erat svar.


Kommentarer:
Sagt av: Niklas

Det var bara roligt. Hoppas att mitt namn dyker upp i eftertexterna ;) Lycka till i Luleå. Inte för att jag tror att ni behöver det grabbar!

2009-08-02 @ 00:12:44
URL: http://markerasomolast.com
Sagt av: gurkan

kör videodagbok

2009-08-02 @ 11:43:50
Sagt av: N

Klart att vi vill se vad ni har för er.

2009-08-02 @ 15:57:07
Sagt av: emma

jag tycker videodagbok! :)

2009-08-02 @ 22:40:17
URL: http://eerydberg.blogg.se/
Sagt av: Dahla

Lätt videodagbok. Då kan man kolla när man har tid och jag slipper oroa mig för att ni sänder live medan jag jobbar.

2009-08-03 @ 12:29:46
Sagt av: M

Rätt värdelöst att kommentera eftersom majoriteten är videdagbok, men jag tänker ändå säga att jag tycker videodagbok ifall man skulle ha annat för sig när ni sänder live!

(Jösses vilket slöseri med tid, menmen..)

2009-08-04 @ 15:11:22

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0