Tack för att du kommenterar!





Fredag

Idag har vi haft en föreläsning om Trams på en skola i Kungsbacka. Det var faktiskt roligare än vad vi hade trott. Vi pratade om hur vi byggt upp våran versamhet, vilka vi jobbat med och hur vi har gått tillväga för att genomföra de projekt vi har gjort. Dessutom visade vi en hel drös med gamla sketcher, filmer och musikvideos. En hel del som många inte har sett och som är svårt att få tag på. Publiken skrattade och applåderade vilket vi inte hade räknat med. Så det var kul. Vi kanske gör fler föreläsningar framöver eftersom lärarna och arrangörerna tyckte det var skitbra.
Nu håller vi på att bygga klart vårat kontor som börjar bli ganska snyggt faktiskt.

Trevlig helg!


Kommentarer:
Sagt av: Pida

Kan ni inte komma till Trulsegårdsskolan i Torlanda, Göteborg ?! SNÄÄÄLLLAAAA DET SKULLE VARA BÄST !!!!:D

2009-08-28 @ 15:50:46
Sagt av: Erica

Tja grabbs! Det är inte ofta alls som jag får något på hövvet. Men sen jag slank in på era videos på youtube har det blivit en vana. Jag blir så jävla lycklig av eran energi. Är själv en mediabrutta och älskar att göra skoj med kameran. vet inte om ni gör framträdanden på något sätt, teater musik, vart ska jag vara för att få se er live? svara gjärna på min blogg. Erica

2009-08-29 @ 14:22:53
URL: http://iamsensitive.blogg.se/
Sagt av: Perssonyeeah

ahaha ni va bäst på elof skolan i Kunsbacka! ja va där hahahah bäst!

2009-08-29 @ 16:22:22
URL: http://perssonyeeah.blogg.se/
Sagt av: Erica

Nej länken fungerade inte och på ticnet fanns det en träff i Kungsbacka? finns det fler? Hoppas ni inte har något emot att jag har en youtubevideo med er på min blogg...om ni svarar, do it on my blogg please Erica

2009-09-02 @ 14:22:32
URL: http://iamsensitive.blogg.se/
Sagt av: Ellen

Snälla, kan ni inte komma till Trulsegårdsskolan i Torslanda, Göteborg??!! =D Det skulle vara så BÄÄST!!! =D

2009-09-09 @ 12:54:57

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0