Tack för att du kommenterar!





Svettigt värre

I morse när jag tittade ut genom fönstret så tyckte jag att det såg lite kallt och livlöst ut så jag tog på mig ordentligt med kläder, för e det någonting som jag avskyr så e de att frysa. Jag hade lovat att gå en sväng med en hund också så jag visste att jag skulle vara mycket utomhus.
Om jag bara hade vetat hur varm det skulle bli idag så hade jag gjort annorlunda men det slutade med att jag gick runt i stekande solsken med följande på mig: strumpor, kalsonger, t-shirt, tjocktröja, långbyxor, jacka, mössa och halsduk! Tillsammans med att man rör på sig mycket så blev det svettigare än vad jag hade planerat. Varför jag inte tog av mig kläderna när jag blev varm... ja de lämnar jag till efterklokheten.
Puss på er!


Kommentarer:
Sagt av: Maria

Härligt att våren är här ! ;)

2009-04-01 @ 20:04:15

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0