Tack för att du kommenterar!





Söndag igen

Just söndagar för mig är en dag som påminner en om att nästa dag är en dag man inte vill veta av. Vad ska man då göra för att ta tankarna bort från detta? Jo, jag har kommit på en lösning... Unna dig den bästa frukosten på hela veckan! En frukost som får dig till att endast tänka på vad som sker just nu. Låt den bestå av alla möjliga saker som får munnen att vattnas. Som t.ex:
Äggmacka - Stek ett ägg. Ta fram de vitaste brödet du har hemma och smöra rikligt. Lägg sedan på ost, skinka och ditt nystekta ägg och vipps så har du dig en macka som är lite bortom det vanliga.

Fil och müsli - Ta en djup tallrik och häll mer lite fil. Häll över lite müsli och toppa med en matsked honung. Eller bär som på bilden.

Ett glas juice - Ett glas juice

Genast efter frukost så undrar man över om man inte ska unna sig en lunch och middag som är lika aptitretande.
På återséende


Kommentarer:
Sagt av: Sara

Hej!

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" i min blogg, detta menas med att du kommer skyltas i vänster menyn i en hel månad. Anmäl dig smidigt och enkelt med en kommentar! Den 24:e väljer jag ut 4 personen som har chansen att vinna och den sista april utses vinnaren. Lycka till :-)

2009-04-19 @ 11:46:45
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0