Tack för att du kommenterar!





Produktion

Vilken dag det har varit! Gick upp pisstidigt för ett möte angående den film jag snart ska spela in. Sedan åkte vi ut för att hitta en del locations till filmen. Vilket gick smärtfritt och bra. Vi hittade fina ställen att filma på så nu hoppas jag bara att vädret är lika fint. Sedan har det varit fullt upp med att hitta skådisar som ska spela i filmen. Min producent sitter nu som klistrad vid telefonen och försöker få tag på alla. Kanske lite taskigt att ge honom så många på en gång men det är ju bråttom. Nu ska jag invänta Iain som är A-foto och vi ska göra ett bildmanus utav manuset. En skådis som jag helatiden velat ha med har tackat ja och en annan har tackat nej. Man kan helt enkelt inte få allt. Hela denna vecka går åt till produktion så det blir inte så mycket lugna gatan för min del.
Filmen är en sexig kärlekskomedi och kommer spelas in nästa vecka.
Hoppas ni mår bra!


Kommentarer:
Sagt av: Hanna

Härligt ser fram emot att få se resultatet ;)

2009-04-27 @ 17:38:29

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0