Tack för att du kommenterar!





Påsk på g

Påsken närmar sig. Och med det kommer lov för alla som pluggar. Det måste ju vara skönt men påsken måste ju vara den tråkigaste högtiden att fira. Eller? Jag kommer att åka till Stockholm och fira med släkt och vänner. Det ska bli kul.
Vad kommer ni att göra i påsk?

Mitt manus har börjat arta sig. Det kommer bli en "sexig kärlekskomedi". Har vissa partier kvar att skriva men jag tror att det kan bli kul. Så får ni se vad det blir när den är klar. Inspelningen sker i Maj.


Kommentarer:
Sagt av: Hallon

glad påsk!

2009-04-07 @ 17:54:51
URL: http://hallonpucko.blogg.se/
Sagt av: Ruff

Lov för alla som pluggar, jo tack. Jag är ledig både långfredagen och annandag påsk. Så ser det ut på FilFak på LiU

2009-04-08 @ 07:39:28
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0