Tack för att du kommenterar!





Jävla skiiiit!!!

HEJ kära vänner!!!
Tyvärr kommer inte Fredagsmyset idag och jag är asarg på detta jävla internet!
Det Fredagsmyset vi har spelat in är för långt! Och nu hinner vi inte spela in ett nytt för alla ska iväg.
Men vi spelar in ett nytt imon och då ska de upp. Håll er till tåls!

En kul nyhet är att min sidekick, Mr Rocknroll lever!!! Han är vid liv! Jag fick ett mail av honom idag där han berättade att han tagit semester från Fredagsmysen och rest runt i världen. Som jag har letat efter honom och då har han bara latat sig i solen. Jag bifogar de bilder jag fick av honom i mailet.
Inget ont som inte har nåt gott med sig!
Puss puss!

Ladies and gentlemen, MR ROCKNROLLs bilder från världen!!

NEW YORK

ALPERNA

KINA

STOCHHOLM

PARIS

EGYPTEN


Kommentarer:
Sagt av: mkkkkd

haha :)

2009-04-10 @ 18:43:02
Sagt av: Johan

Klipp det och lägg upp det i 2 delar då

2009-04-10 @ 20:46:08
Sagt av: Jennie

Hahahaha!

2009-04-12 @ 12:26:46
Sagt av: Sofia

Älskar eran blogg!

2009-04-13 @ 20:11:38

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0