Tack för att du kommenterar!





Hjälp, jag har sett på en japansk tv show

Asså jag råkade se det här pinsamma programmet "Hjälp jag är med i en Japansk TV show" precis och jag vill inte ens kommentera programmet men när Anna Book inte gick vidare i tävlingen och förlorade hade jag väldigt kul.
Hon börjar gråta och de lägger in sentimental sorglig musik samtidigt som hon vill försvara sig med ett sälhuvud på sig och med gråten i halsen. Väldigt kul.
Inget ont om Anna Book men hon förströr ju inte världen med sin inteligens när hon bara har gjort en låt där hon inte ens kan sjunga alfabetet i rätt ordning.
ABC, du e min tankar, CDE Mitt hjärta det bankar, EFG osv.
ABC,DEF,GHI skulle vara rätt men det rimmar ju inte...
Kolla in det här klippet i alla fall! Ni kommer direkt in i den dramatiska spänningen!
Det roliga inträffar efter 03.25:


Kommentarer:
Sagt av: Johan

hahahahaha! priceless!

2009-04-19 @ 16:38:08
Sagt av: Jennie

Fan va kul!

2009-04-20 @ 17:16:49

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0