Tack för att du kommenterar!





Häst 7

Jag kom på att det var länge sedan vi pratade lite om hästar. Jag och Jonatan har ju haft en period där vi hittade olika bilder på hästar och visade upp för allmänheten samtidigt som vi kommenterade bilderna och berättade varför vi tyckte att dessa underiga varelser kan skänka så mycket glädje. Jag har nu kommit till mitt förstånd att de bilder jag och Jonatan har valt ut kanske inte är idealbilderna för just hästentusiasterna där ute. Många hästälskare vill väl att alla bilder på hästar ska se ut på ett liknande sätt som detta:

Jag kan hålla med om att bilden blir vackrare och mer glamorös när man noggrant har valt ut sin bild som ska representera hur mycket man tycker om sin häst. Man väljer sin favoritbild och kanske ger den en retuschering eller två så har man plötsligt en helt okej bild.
Men håll med om att det blir mycket roligare om man istället tittar på bilder från folk som uppenbarligen inte vet hur man ska fånga sin häst på bild och samtidigt försöka skapa en bild åt folket som säger: "Det här är min drömhäst!"
Vi tycker i alla fall att det hela blir fasansfullt roligt.

Vi hörs!


Kommentarer:
Sagt av: Helena

Hahaha! Ni är för härliga! Fortsätt så!

2009-04-15 @ 21:19:03
Sagt av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D

ÄLSKAR hästar alltså,hur mysiga som helst:) är jätte ofta i stallet oxå.





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-16 @ 14:53:38
Sagt av: Pida

ÅÅh, hästar är bäst<3

Har en häst hemma själv :]]

2009-05-31 @ 10:07:27

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0