Tack för att du kommenterar!





En strut karameller

Som vissa kanske redan vet kommer jag att medverka i en föreställning vid namn "En strut karameller" på Vasateatern i Stockholm till sommaren.
Det är en hyllningsföreställning till Povel Ramel med en hel rad med artister. Dessutom delar man ut det årliga Karamelodiktstipendiet till någon lämplig artist som gjort sig förtjänad av det.





















Förutom jag medverkar även Claes Eriksson, Henrik Dorsin, Maria Johansson, Sissela Kyle, Lise & Gertrud, Lotta Ramel, Mikael Ramel, Anne-Lie Rydé, Johan Ulveson, Viafemba samt musiker och stipendiaten.

Det ska bli jättekul att vara med och jag ser mycket fram emot det. Vasateatern är en jättefin teater och jag har aldrig spelat där innan.
Premiären för detta kalas är den 1:a Juni.
Biljetterna är nu släppta och om man är intresserad går det bra att boka på:
Ticnet
Eller på Vasateatern
08-545 110 50
[email protected]

Hoppas vi ses!


Kommentarer:
Sagt av: Sanne

Det här måsta man ju nästan kolla in! ;) Älskar Dunkadunka låten

2009-04-14 @ 22:04:22
Sagt av: henrik

detta låter ju skitkul! får se om jag kan

2009-04-14 @ 23:59:30
Sagt av: Olvar

Kommer något av det synas på våra TV-Apparater? Har ingen möjlighet att se det live.

2009-04-18 @ 21:50:43

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0