Tack för att du kommenterar!





Håkan

Många tycker mycket om Håkan Hellström. Jag tyckte inte alls att han var så speciell tills jag fick plugga in "Kom, igen Lena" till en inspelning. Först efter den inspelningen såg jag honom live på Hultsfred. Och alla som har gjort det vet ju vilken grej det är. Så efter det lyftes han rejält hos mig.
Men att han är så förbannat bra på att skriva texter stör mig lite. För varje skiva han släpper så finns det helt otroliga tankar bakom texterna. Och han blir ju bara bättre för varje skiva.
Varje gång jag hör:
"Vad jag bryr mig om är att höra dig andas, veta att du är nära, förlåt nu sluuuuutar jag" ur låten "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" från senaste skivan ryser jag. Men jag vet inte egentligen varför? Hela den låten från 3.45 och frammåt är det bästa han har skrivit tycker jag. Kanske just för att det är så igenkännbart och simpelt.

Favoritlåt?


Kommentarer:
Sagt av: Johan

Ramlar är den bästa låten!

2008-09-22 @ 14:43:58
Sagt av: Sofie

Kom igen lena är sjukt bra!

2008-09-22 @ 15:43:01
Sagt av: Caroline

Hej där.

Känner du igen mig?

2008-09-22 @ 15:56:24
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Sagt av: Caroline

(ni)

2008-09-22 @ 15:56:47
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Sagt av: Max

SV: Tack Jonatan ;) blir alltid glad över trevliga inlägg... =)

2008-09-22 @ 16:08:21
URL: http://lightroom.blogg.se/
Sagt av: Sofia

Min favoritlåt är, och har alltid varit, "Nu kan du få mig så lätt" . Så sjukt bra låt!

2008-09-22 @ 18:17:10
Sagt av: Helena "Elvis"

Väderkvarnar och skit får mig knäsvag! Ojojoj

2008-10-04 @ 21:23:14

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0