Tack för att du kommenterar!





Filminspelning

Igår gestaltade jag ingen mindre än Indiana Jones till en kort filmgenre parodi.
Det var en smärtfri inspelning i dunkla miljöer. Vi var djupt inne i en skog som var en perfekt atmosfär för detta endamål. Stenruiner med tillhörande vattenfall såg coolt ut. Jag fick ett svärd som jag högg mig fram med igenom djungeln och mitt uppdrag är att bekämpa Ninja som spelar en inföding med ett spjut i högsta hugg. Låter ganska tafatt men ni får ju tänka er allt med snubbel, slapstick och pampig musik. Det blir säkert kul.
Har inga bilder från inspelningen, dock en liten film från location-scoutningen förra veckan.


Idag såg jag mer ut som en skoltönt då jag skulle dansa med i en Grease parodi. Det var ganska roligt, musikaler är ju rätt flummiga så det va bara att köra på.
Mer info när filmerna är klara.

Sådär lagom töntig.


Kommentarer:
Sagt av: Sara

haha, snygging;)

2008-09-03 @ 14:20:45
Sagt av: jojo

tittar man fort liknar du, Kim Sulocki. eller så äre bara jag som är konstig ^^

2009-08-03 @ 13:06:08

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0