Tack för att du kommenterar!





REC

Jag är väldigt lättskrämd. Jag hoppar till när min mobil ringer. Det kan mina vänner intyga. Men om man ska skrämma mig med en skräckfilm så är det svårt. Jag har väldigt svårt att bli rädd när jag kollar på skräckfilm.
Det måste vara oerhört realistiskt om jag ska köpa det. Plus mycket blod. Gärna en del avslitna kroppsdelar. Då kan det bli bra. Men då anser jag att filmer som "Saw" och "Hostel" är lite fjompiga.

Såg precis en Spansk skräckfilm som heter "Rec". En modern "Blair Witch Project" skulle man kunna säga. Och detta var bra.
Om ni inte sett den, se den. På stor bild med högt ljud. (Gäller alla sräckfilmer)
Detta är en av de bästa skräckfilmerna jag har sett på länge.
Fast jag bara blev rädd två gånger så var den helatiden spännande.

Se den och säg vad ni tyckte. Eller rekommendera någon annan bra skräckfilm som ni tror jag skulle gilla.


Kommentarer:
Sagt av: Sophie

Usch, den filmen är riktigt äcklig! Jag blev ju inte lite rädd lr så =O

2008-09-22 @ 09:34:59
URL: http://sophieljungdahl.blogspot.com/
Sagt av: Johan

Den e grym!

2008-09-22 @ 14:43:19
Sagt av: Bella

Jag har sett den, ryckte till ett par gånger & den är faktiskt rätt så äcklig. Även om jag vanligtvis har väldigt svårt för zombies.

2008-09-23 @ 10:34:02
URL: http://martyn.blogg.se/
Sagt av: millan

jag har inte sätt den men vill puss

2008-12-16 @ 20:23:43
Sagt av: Sae

Kolla på The Eye om du inte har gjort det. Den har bra scener och ett grymt syfte. Tjingelmors!

2009-04-01 @ 23:33:57
URL: http://saaes.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0