Tack för att du kommenterar!





Efterlysning

Jag har länge letat efter ett speciellt godis som jag minns från 90-talet. Nämligen Bonbon godiset. Om ni kanske kommer ihåg så hade just Bonbon godiset mycket speciella namn. Till exempel Pissmyror, Ank-krubb, Bladlöss, Raap, Stora tuttar, Rumpor, Sura disktrasor mfl. Jag minns att det var väldigt gott också. Speciellt Ank krubb. Det var min favorit. Det fanns som klubbor också. Jag har hört ett rykte att man fortfarande kan få tag på det på vissa färjor.
Om någon vet vart man kan få tag på detta godis, om det fortfarande finns så får ni gärna kommentera vart man kan skaffa det.


Kommentarer:
Sagt av: Anonym

Det finns ett "äventrysland" som heter Bonbon landet någon stans i danmark tror jag det ligger... Där borde du kunna hitta godiset. Eller ja som sagt, på färjor som går till danmark. tror det är danskt godis

2008-09-19 @ 12:44:20
Sagt av: Bella

ooooooh :D det är ju jättegott det godiset! JA det finns i Danmark men jag vet också att jag har köpt det på kryssningar till Åland eller Finland. Typ Silja-line och Vikingline!

2008-09-19 @ 13:37:42
URL: http://martyn.blogg.se/
Sagt av: eken

Det finns i norge.

2008-09-20 @ 01:55:22
Sagt av: Anonym

www.sweetshop.se. fanns iallafall lossepladsen och en annan smak. men losse är bäst! annars finns det i tyskland.

2008-09-21 @ 21:07:43
Sagt av: parra

fanns det alltså bonbon godis att köpa i Sverige via en sida?Är i norge och köper hem bonbon godis åt min fästmö men det är dyrt och dåligt urval så tips uppskattas!

2009-11-25 @ 05:51:30

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0