Tack för att du kommenterar!





High Chaparral

Sådärja!
Nu är jag äntligen tillbaka efter en hektisk vecka på High Chaparral. Regn varje dag, sunkigt hotell och jobb 12 timmar om dan. Men det har varit roligt. Många duktiga skådespelare medverkade och var astrevliga. Klantig som jag är så hade jag glömt regnkläder. Men det fick jag låna av huvudrollsinnehavaren. Tack så mycket!
Mitt jobb var att ta ljuvd på inspelningen. Det har jag aldrig gjort innan så det va en erfarenhet. Jag ska sedan ljudlägga hela filmen.
Alla i crewet har tränat på att snurra pickan runt fingret och jag tycker att jag blivit ganska duktig. Jag fick även en roll i filmen som "The Undertaker" som raggar på en tjej och blir skjuten. Mest för att Iain, regissören ville ha fler som dör i filmen.
Det jobbade en najs bruvd i receptionen som alla stötte lite lätt på. Det var kul. Men sista dan kom en utav skådespelarna som såg ut som Basshunter och med en lätt raggningsreplik så blev det "jufs, jufs, hej, hå!"
Jag har aldrig varit där förut så jag visste inte så mycket om High Chaparral. Allting var ju stängt för säsongen så det fanns ingenting att se. Men vi var ju där för att göra en film så det spelade ingen roll för oss. Efter att ha varit där en vecka när det är stängt blir man ju lite sugen på hur det är när det är öppet. Så man får åka dit nångång. Men jag undrar varför det stänger klockan 18.00? Det är väl ändå en nöjespark och de ska väl ha öppet länge?
En kul grej var att alla filmettor som hälsade på under inspelningen var tvunga att bästa skyddsvästar i skrikig gul färg. Mest för att vi tyckte att det var en rolig grej. Jag tror inte ettorna tyckte det var så roligt.

En liten film från inspelningen med Ninja!

Skönt att vara hemma igen. Nu ska jag ta det lugnt.


Kommentarer:
Sagt av: Mia

High Chaparral kommer jag ihåg. Var där 2-3 gånger när jag var mindre. Gud vad jag tyckte om de stället. :)

2008-10-05 @ 00:12:19
URL: http://mizfiz.blogg.se/
Sagt av: Ruff

Det refereras till ett tidigare blogginlägg i videon. När får vi se detta?

2008-10-05 @ 09:02:12
URL: http://tankarideer.blogspot.com
Sagt av: Oskar

@ Ruff



Kolla gamla tramsbloggen: http://tramsganget.blogspot.com/

2008-10-05 @ 15:12:57
URL: http://kosher.blogg.se/
Sagt av: Najsa bruden i receptionen

Tjena!

Att stöta "lätt" på någon kommer man ju ingen stans med...haha! Du/Ni får komma hit igen när det är öppet och bo på vårt hotell, inte där ni sov nu. Där bor endast funktionärer till våra event.



Kramar Linda

2008-10-07 @ 15:08:31

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0