Tack för att du kommenterar!





Tips!

Såg "I huvudet på John Malkovich" igår. Jag har inte sett den förns den kom, 1999 så det var kul att se om den. Det är en väldigt bisarr, välgjord och rolig film.
John Cusack hittar en portal som leder i i skådespeladen John Malkovich huvud. Men bara i 15 minuter. Bara det är ju olsagbart. Sedan blir John Cusacks fru Cameron Diaz kär i John Cusacks jobbpartner som spelas av Catherine Keener. John Cusack blir också kär i Catherine Keener men Catherine Keener blir kär i Cameron Diaz. Fast bara genom John Malkovich kropp. Ja, och sedan blir det mer och mer komplicerat. Men kul är det. Tror inte jag tyckte att den var så bra första gången jag såg den. Men den är helt klart bra.
Se den om ni inte sett den!


Kommentarer:
Sagt av: Carro

Nu är det ju så att jag har sett den. Och jag tyckte inte om den. Men det var ett tag sen. Borde jag se den igen?



btw. tycker ni är helsköna killar

2008-11-04 @ 04:05:02
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0