Tack för att du kommenterar!





Sylt

Ja, då var alltså sommarlovet slut för min del. Eller lov? Eftersom det var jobb nästan hela sommaren får man kanske säga sommarjobbet. Nu börjar plugget igen. Mycket nya människor som inte vet vart dom ska ta vägen men jobbigast av allt är den här fjompiga Kollo-känslan. Alla ska lära sig känna alla. Det räcker väl med att alla lär sig känna mig så kan jag sova sen. Vi har flyttat in i ett hus, jag och tre vänner. Vi har även en kille från filmettorna som har fått ett slående smeknamn. När han skulle flytta in sina grejer i sitt rum och packade upp de kylvaror han hade med sig blev det snabb förvirring.
Ok, han hade med sig sylt. Hjortronsylt. Sju burkar. Kategoriserade efter år. Varav detta smeknamnet Sylten. Vi vet fortfarande inte om han langar eller om det är anabola-sylt. Men en vacker dag väntar jag mig frasen: "Har du aldrig ätit Hjortronsylt? Kom med mig ska jag visa dig hur en riktig karl käkar sylt"...


Kommentarer:
Sagt av: Kort sommar

Grymt!!!! //jt8

2008-08-27 @ 13:04:50

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0