Tack för att du kommenterar!





Blorkumsson

Japp. Nu är jag tillbaka i studion igen och spelar in fler låtar till plattan Bra Skit. Det går väldigt bra och jag har fått bra respons av de som har lyssnat. Många av texerna handlar om gamla relationer, fest, brudar och att Blorkum e bäst. Man är ju ingen riktig gangsta om man inte tycker att man själv är bäst i världen menar jag.
Blorkum är alltså ett alterego (med betoning på ego) som anses av sig själv vara Sveriges bästa rappare. Hans låtar är låtar som man redan har hört fast gjorda på hans sätt.
Jag gör musiken mest för att lära mig produktionen och att leka med texter och effekter.
I Februari gjorde jag låten "Le mot mig" som blev väldigt omtyckt och gav mig blodad tand att fortsätta. Bra Skit kommer i höst.

Här kan man lyssna på den till exempel: Blorkums myspace

Här kan man lyssna på "Blorkumsson" som inte e nån hit precis utan mer en B-sida som presenterar Blorkum. Plattans Anthem eller vad man ska kalla det. Tung sak som e rätt skön.


Kommentarer:
Sagt av: Johan

Fett bra! Ser fram emot Bra Skit!

2008-08-28 @ 09:27:20
Sagt av: Sofie

grymm låt;)

2008-08-28 @ 14:03:50
Sagt av: millan

Grymmt bra hoppas ni upträder snart så man kan se er(;

2008-12-26 @ 00:19:27

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0