Tack för att du kommenterar!





Rastlös

Den här dagen har varit konstig. Vi har jobbat typ konstant hela dagen och det har varit oväntat kul. Men nu på kvällen blev jag väldigt rastlös, eller breakloose som man säger i staterna. Jag brukar inte vara rastlös eftersom jag alltid har fullt upp och saker att göra så nu när man väl är det kanske man ska utnyttja det. Men hur? Hur utnyttjar man rastlöshet? För om man gör något är man ju inte rastlös längre. Då har man ju startat ett projekt för att bli av med sin rastlöshet. Så för att ta till vara på rastlösheten borde man ju inte göra någonting. Bara ligga och titta upp i taket. Men det är ju kanske inte det roligaste världen har att erbjuda.
Jag tar en macka och spelar Starcraft 2. Som så många gånger förr.
Hittade en bild på mig och Martin som Ronny & Ragge. Det får bli dagens bidrag till bloggen.


Kommentarer:
Sagt av: Sofia

haha, gud vad söta!

2010-09-05 @ 18:29:59

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0