Tack för att du kommenterar!





Snöstorm!

Akta er! Håll i hatten! Se upp! Fore! Bombs away! Eld i berget!
Nu vankas det storm och inte bara vilken storm som helst. Jag har aldrig tyckt om kylan, vintern kanske är vacker men usch, fy och blä vad kallt det är hela tiden. Och nu så ska man få uthärda en hel storm av det som man avskyr mest. Nä, jag tror att jag sitter inne och häckar så mycket som möjligt idag. Synd är bara att vi har mycket att göra och många av dessa saker kan endast göras om man tar sig till vissa ställen, vilket innebär att jag ändå måste ut i kylan. Usch.

Om det finns någon väderexpert pland läsarna så får ni gärna svara på när ni tror att detta kommer ta slut. När kommer värmen (eller plusgraderna iallafall)?
På återséende!



Kommentarer:

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0