Tack för att du kommenterar!





Roligaste hemsidan på väldigt länge!

Jag va och slösurfade på nätet häromdagen och stötte på en bild som kom från en hemsida som hette "ThereIfixedit.com". Detta är en hemsida där man kan lägga upp bilder på hur människor har löst vardagliga problem med en lite för liten budget. Fruktansvärt roliga tillfälliga lösningar bjuds det på och jag tänkte inte vara sämre utan bjuda på några exemplar jag också. Tänk er ett par där den ena ofta har klagat på att en speciell sak aldrig fixas och nu så har den andra fått nog och väljer att fixa problemet själv bara för att få slut på allt tjat. Och nu, när ni tittar på bilderna, ha frasen "There I fixed it" i huvudet för att göra det hela lite roligare:













Som sagt, roligaste sidan på väldigt länge.
Fler bilder kommer!
Ha de!


Kommentarer:
Sagt av: Jonesy

Gaffatejp. Man kan laga allt med gaffatejp. Dessvärre fanns inte det när jag skulle fyllelaga min sko för ett par månader sen, så jag fick ta vanlig tejp och det blev snett och gick sönder.

2010-01-13 @ 15:29:29
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0