Tack för att du kommenterar!





Guldbaggen

Ikväll är det dags igen för guldbaggegalan och allt vad det innebär. Som vanligt har jag inte hunnit att se alla filmer som är nominerade. När jag nu tittat på listan över de nominerade blir jag mest intresserad av "Prinsessa" utav Teresa Fabrik som tidigare gjort "Hip Hip Hora". Andra filmer jag missat under året är Flickan, Det enda rationella, Apan, I skuggan av värmen, och Bröllopsfotografen. Men jag går ju väldigt sällan på bio. Tyvärr. Tror i alla fall att kvinnliga huvudroll får Noomi Rapace och manliga biroll får Joel Kinnaman. Bästa film blir antagligen "Män som hatar kvinnor" men "I taket lyser stjärnorna" kan mycket väl också vinna.
Det ryktas att George Clooney kommer att dyka upp.



Kommentarer:
Sagt av: Johan.S

Tycker guldbaggegalan e läskig lik guldgalgen emellanåt

2010-01-25 @ 21:06:50
Sagt av: Jakob

trodde också att Joel Kinnaman skulle få manliga biroll.

2010-01-25 @ 22:10:33

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0